Friday 8 April 2011

Miss Malaysia Pahang 2010. aaauwwww!

Assalamualaikum Bloggers!


Dan pemenang-pemenangnya ialaahhhh... jeng jeng jeng. Currllllasssst noook!


Pagi ni baru tergerak nak bukak video yang bertajuk Miss Malaysia 2010. Dah lama tengok ramai yang post video tu di fesbuk. I thought video tu disertai oleh gadis-gadis cantik, rupanya BUKAN!! Semuanya NYAH okaaayyy!! Terkejut. Aku ingatkan kat luar negara je yang ada pertandingan cam gini. Rupanya kat Malaysia pun dah ada. Kat Pahang pulak tu. *ke aku yang ketinggalan? yang da outdated sangat2 ni? hihihi* Ok2. Video yang aku tengok ni duration dalam 7 minutes. Waaaa. ramainya contestant. Setiap negeri ada wakil. Sedikit kata-kata yang aku rasa sangat-sangat tak boleh blahhh:

"terima kasih kepada kawan-kawan saya, mak dan ayah saya, adik beradik dan SUAMI TERCINTA *errrrrr* kerana menyokong saya dipertandingan Miss Malaysia 2010." *sangat tak boleh blah hokayyy!*

"dia ada pakej yang menarik. 1st impression masa dia naik ke pentas, mata saya tak berkelip" -ni plak kenyataan dari seorang artis yang terkenal, NORANIZA IDRIS. Yesss! Kak Ani, are u sure u buat persembahan kt event ni? Amaaaiigaaaaadddd!

Yes, yes, yes. Kita kena hormat mereka-mereka ni sebagai manusia juga. Kawan ngan orang macam ni best tau. Happening sgt! Tapi kenapa perlu diadakan pertandingan macam ni? Seolah-olah kita menyokong mereka melawan takdir dengan menukar ciptaan Allah. Kita sepatutnya do something to help them kembali ke jalan yang benarrrrrr. hihi. Tak gitu? Apa nak jadilahh. Speechless actually. Tak tau nak membebel apa. Tergamam! I sentap nooookkk! hehehe. Doakan mereka berubah :)



7 Orang ikut Membebel:

Browacana said...

aiyak.... Apa dah jadi dgn Malaysia nie...

sue mohd said...

@PW: haaaa. taktau nak kata apa. hihi.

Pyqah said...

Cantek tu..Hahhaha

sue mohd said...

cantek weyyy! kalah aku. ngeee~

yaya said...

aku pon speechless lar weh!

Ena Farina said...

nice bloggg :))

sue mohd said...

@penang: hehehe. sama2 la kita speechless. keke.

@udacx phink: thanx dear :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...