Monday 4 April 2011

dinner oh dinner

assalamualaikum bloggers!!

Lama tak update! beta malas menggunakan jari jemari beta yang cantik ni untuk update blog yang tak seberapa ni. Bukan takat malas je, tapi SANGAT malas hokayyy.

Memandangkan semester ni adalah semester terakhir untuk beta mendiami hutan sintok berkawan dengan monyet-monyet yang sangat comel di sini, kawan-kawan dok ajak pegi dinner. DINNER?? Ada dua benda yang timbul dalam kepala beta. 

1st: Waaaa!! makan-makan. Best!!

2nd: Baju??? amaaiiigaaaaaddddd! beta benci nak cari!

Tapi takpa. Beta gagahkan jugak diri ni untuk cari baju dinner. Btw, temanya masquerade. Dalam kepala beta da tbayang-bayang dress labuh kaler hitam. hehehe. Biasanya masquerade ni mesti kena pakai mask kan? Beta dok fikir, mask apa yang cantik? Kalau pakai mask ala2 spiderman bole? Power rangers kaler pink tu ke. Auuwwww. Confirm kena halau balik kan? hehe.

Cari punya cari punya cari. Last-last beta give up! mencik laaa! dress sume seksi-seksi. Walaupun beta ni adalah makhluk tuhan yang paling seksi *sile muntah* tapi beta tetap pening bile semua dress seksi meksi. Duhh!! gimana ni pakkk??? Ok2. Relakss. Beta fikir nak pakai dgn cardigan. Tapi nak cari cardigan plak satu hal lagi. Argggghhhh! beta sangat tension.

Akibat tahap ketensionan beta da menghampiri tahap tidak selamat, beta dengan ini dengan rasminya mengambil keputusan "TAKNAK PEGI DINNER!!!!"

Kan settle masalah. Tak payah pening-pening da. hahaha.

4 Orang ikut Membebel:

Qaseh Qistina said...

haha.sudahnye x yah g dinner ye sue..tp ni last sem, pe salahnye g...wt kenang2an..hehehe

Pyqah said...

confirm ke xnak g nie? huhu

sue mohd said...

tengok2. ni yang lemah ni. ila tolong carik baju plisss!! hehehe.

sue mohd said...

pikacu: tolong la cari. da pening. huwaaaaaaa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...