Friday 11 March 2011

Tunjuk ajarku sifu!

Ehemmm. Assalamualaikummm!





Untuk mengenang jasa seorang rakan yang boleh lah aku gelarkan sebagai sifu yang banyak memberi tunjuk ajar untuk menceburkan diri dalam dunia blogging yang semakin hari aku rasakan semakin best, aku tulis khas entry ni untuk kau wahai !Cikcleo! *kau suka tak? mestilah suka kan? kau kembang tak? mestilah kembang kan? haha.*

Oleh kerana aku telah ditugaskan untuk membuat personal blog, maka seharian aku ngadap laptop konon-konon nak try buat blog tanpa bantuan sesiapa. "Alaaaaa... senang je ni. Kacang goreng" kata aku la. Last-last aku give up!! Makkkkkk!! susahhh! Hambek! Tolong saya bantu saya bla bla bla. Hehehe. Rasa macam nak pitam+muntah *uwweeeekkkkk* ngadap laptop seharian tapi tak jadi-jadi. Haaaa. Time ni lah aku panggil cikcleo merangkap jiran tetangga sebelah bilik aku untuk tolong mana yang patut. 

Datang je dia, semudah ABC je dia buat blog aku ni. Dari blog yang takda rupa langsung da jd cantik cani *cantik ke?* Cantiklah! Kalau korang rasa tak cantik, gi main jauh2. hehehe. Nak dibandingkan hasil yang aku buat setelah aku kerjakan sehari suntuk dengan rupa blog aku yang da dimekap-mekap da dibedah-bedah oleh Cikcleo memang jauh panggang dari api. Yang skarang lagi cantik, yang dulu tu buruk bebeno rupanya. Macehhh Cikcleo. Jasamu dikenang. Nanti aku bagi Coolblog ok! 

Pada sapa-sapa yang rasa-rasa nk bekenalan ke, nk mengorat, merisik2 cikcleo ni, silalah ke blog dia di sini. Hehe.


3 Orang ikut Membebel:

cikcleopatra said...

hahaha..i loike2!!terharunye!!nak nanes ley x??muahaha.

sue mohd said...

meh aku tolong nangeskan. :b: :b: :b: :b: :b:

cikcleopatra said...

wakakaka..poyos!haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...